Ahad, 9 Mei 2010

SELAMAT HARI IBU

Salam kepada semua rakan-rakan, hari ini adalah hari paling bersejarah, bermakna bagi semua... hari terpenting utnuk kita menyelam kembali kepayahan si IBU membesarkan kita dari kecik hinggalah kita berkerjaya, menjadi orang yang berguna walapun kita ni lari dari tajuknya... (sendiri faham2 la yek). Seperti biasa apabila hari ibu datang makan bermacamlah perkara, aktiviti yang dilakukan si anak untuk si IBU.. tetapi malang bagi Ben'g, Ben'g hanya dapat mengucapkan melalui telefon dan tidak dapat menyambut kerana si IBU berada jauh disisi.. 


Ibu Ku yang ku sayangi..

Ibu akan ku ingati segala jasa mu walapun anak mu ini sejahat manapun.. maafkan anak mu ini sekiranya banyak kesilapan yang telah dilakukan tanpa diduga.. anak mu bukan meminta ia berlaku tetapi naseb anak mu..
Kek hari IBU dan AYAH tahun lepas masa kitaorang balik Kampung.. tahun ni x pat nak celebrate..


Ibu taktala engkau membesarkan daku dengan penuh kesayangan, pengajaran dan cukup sifat.. anak mu berterima kasih diatas jasa IBU.. ibulah satu2 dihati anakmu... IBU lah yang telah payah membesarkan kami dari kecik hingga dewasa... akana ku kenang jasa IBU sampai ke akhir hayat anak mu.. 


Masih lagi anakmu ingat dimasa anakmu dipukul sehingga berdarah dikepala... sejahat mana IBU pun... IBU tetap menyanyangi anaknya... terima kasih ibu... tanpa IBU sape lah anakmu in...


Mak dan Ayah.

IBU... engkaulah permata hati anak mu ini.. Maafkan anak mu yek IBU.. semoga IBU sihat selalu... anak mu merinduimu sangat-sangat IBU... Love u So Much n Im Miss U..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thanks 4 the comment