Rabu, 15 Disember 2010

Anakku Yang Cemerlang

Ha ni la Sijil Pengiktirafan yang anak aku dapat berserta hadiah lagi... 

pada 12 Nov 2010 aku telah dipanggil oleh pihak sekolah untuk menghadiri Majlis Penanugerahan Kecemerlangan Anak Sekolah SKBSA 1.. x sangkat anak aku ni pandai jugak orang nyer walaupun lembab sedikit.. maybe tu adalah cara die memahami n memperlajari sesuatu.. 
berikut sedikit keputusan anak aku:
Ujian Pertama : Tempat Kedua
Ujian Kedua : Tempat Pertama
Ujian Ketiga : Tempat Pertama
Ujian Keempat : Tempat Pertama

Ayah berharap sangat anak ayah boleh maju ke depan lagi.. belajar bersungguh-sungguh sebab bila ayah da tua x de sape nak jaga melainkan anak ayah je.. Ya tuhan aku berterima kasih padamu kerana telah memberikan sinar hidup yang terang pada anakku.. 
kegigihan dan kekuasaan mu tuhan tiada tolok banding nye...
thanks lord!!
dengan gayanye anak aku memegang sijil n hadiah... lalalala~ 
(papa gembira)

Ni la Video Pendek anak aku amik sijil... caya lah!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thanks 4 the comment