Rabu, 23 Mei 2012

Slim Diet II

Bagi yang tidak penah dengar mungkin agal terasing, tapi itulah hakikatnya Slim Diet II iaitu sebuah produk keluaran New Zealand dan diedarkan oleh N.Z New Image Sdn. Bhd. di Malaysia telah mendapat sambutan yang amat mengalakkan.. Sape sangka susu tersebut telah banyak membantu rakyat melaysia ke arah rakyat yang lebih sihat..

Susu SDII adalah susu diet seimbang yang membantu anda membakar lemak dengan berkesan tanpa berdiet ataupun bersenam!!! tak percaya?? anda boleh lihat testimoni bergambar yang akan saya kepilkan dibawah ini..  
Bukan mereka sahaja yang penah menggunakan nya, malah saya sendiri telah menggunakkan produk tersebut.. betapa hebatnya produk keluaran New Zealand tersebut. 

Bagi harganya pula agak berbaloi kalau dibandingkan dengan harga JUSMATE5 keluaran Dr Romzey. Setin susu SDII berharga RM 144 dan Jusmate5 rm220 sekotak yang mana pengambilannya hanya dalam 2 minggu sahaja.. tp apa yang saya dapat nyatakan susu SD II adalah yang terbaik dan terpantas membakar lemak berbanding Dr Rozmey punya.. (dalam hati mengatakan dr Romzey mengaut keuntungan je kowt). 

Bagi anda yang diluar sana yang sedang membaca dan mempunyai masalah berat badan dan ingin mencuba produk keluaran New Zealand ini boleh lah membuat tempahan kepada saya.. 

berikut gambar-gambar:

Testimoni dari pelanggan yang telah menggunakan susu SD II


Susu SD II yang lama dan Susu SDII Alpha Lipid Formula Baru


Ramai yang telah menggunakannya

Ha!! yang ni salah satu pengguna dan sekarang menjadi pengedar di sekitar KL

Keluaran Akhbar

Yang ni pulak produk kesihatan 

tetsimoni dari pelanggan

pelanggan yang telah mencapai tahap yang diinginkan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thanks 4 the comment