Ahad, 20 November 2011

TEKNIK MEMBESARKAN ZAKAR

Salam sejahtera dan salam malaysia. Ben terbaca salah satu entri bagaimana hendak membesarkan kemaluan kita... so pada havang-havang, hadek-hadek yang pingin hendak membesarkan zakar meh la baca entri ni.. semoga ia memberikan satu motivasi untuk anda membesarkan zakar anda.

Bagaimana cara membesarkan kemaluan lelaki dari segi ketebalan dan panjang zakar?

Menurut Prof Madya Dr Zulkifli Md Zainuddin (Pakar Urlogi, Ketua Unit Urologi, Pusat Perubatan UKM (Cheras), di dalam artikel beliau di dalam Berita Harian, ada beberapa teknik di pasaran seperti penggunaan vakum, suntikan, urutan, pil malah pembedahan bertujuan memanjangkan zakar. Tetapi kebanyakan teknik ini menimbulkan kesan sampingan selain membazir wang.
Malah teknik memotong ligament suspensori dalam pembedahan hanya dapat memanjangkan zakar pada ukuran kurang dari seinci saja. Kebanyakan lelaki masih mempunyai tanggapan mereka memerlukan zakar panjang untuk memuaskan pasangan serta meningkatkan self esteem.
Ini tanggapan salah kerana saiz zakar tidak penting untuk memuaskan pasangan. Sekiranya saudara mempunyai saiz badan yang berisi (obes), salah satu cara mudah ialah mengurangkan berat badan. Ini kerana pengumpulan lemak pada bahagian pubis akan menyebabkan zakar kelihatan pendek. Dengan pengurangan lemak di bahagian pubik, ia boleh membantu memulihkan kepanjangan zakar.
Renung-renungkan... selamat beramal~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thanks 4 the comment